رییس اداره انتقال خون بم با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی ذخایر خونی در بم گفت: امروز مسئولان بم با مراجعه به اداره انتقال خون ۱۰ هزار سی سی خون خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید شسهواری، رییس اداره انتقال خون بم با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی ذخایر خونی در شهرستان بم گفت: وضعیت اهدای خون در شرایط کرونا سبب کمبود ذخایر خونی در بم  شده است و این موضوع، مشکلاتی را برای بیماران و مراکز اهدای خون ایجاد کرده است. 

او از همه مردم و شهروندان خواست برای اهدای خون خود به مراکز انتقال خون مراجعه کنند تا مشکل کمبود خون بر طرف شود. 

 شهسواری ضمن قدردانی از مسئولان و کارمندان برای اهدای خون خود گفت: امروز  مسئولان و کارمندان شهرستان بم،  ۱۰ هزار سی سی خون خود را اهدا کردند.

 هادی شسهوارپور، فرماندار بم نیز در برنامه اهدای خون  مسئولان در اداره انتقال خون بم گفت: امروز تمامی اعضای شورای اداری، امام جمعه و کارمندان ادارات با هماهنگی اداره انتقال خون شهرستان بم برای اهدای خون خود به این  اداره مراجعه کردند. 

او افزود: در شرایط کرونا، بیماران تالاسمی و بیمارستان‌ها به خون نیاز دارند و وظیفه همگانی ما در این شرایط این است که  خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند و جبران کمبود خون اهدا کنیم. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار