آیت الله اعرافی در پیامی در گذشت آیت الله سیدکاظم سادات اخوی از علمای یزد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  متن پیام تسلیت  آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در پی در گذشت آیت الله سید کاظم سادات اخوی از علمای یزد به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون


ارتحال عالم جلیل القدر و پارسا حضرت آیت الله آقای سیدکاظم سادات اخوی (ره) که عمر پربرکت خویش را در راه تعلیم و تربیت نفوس مستعده و ترویج معارف اسلامی صرف نمود موجب تاسف گردید.


اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده، بازماندگان، شاگردان و بیت معظم له و مردم شریف یزد، از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر توام با پاداش نیک الهی را مسئلت می‌نمایم.


آیت الله سید کاظم سادات اخوی، استاد اخلاق، مفسر قرآن و از چهره‌های برجسته حوزه علمیه یزد بود که سالیان سال ضمن تدریس تفسیر، فقه و اصول، به تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام پرداخت و تواضع و مردم داری ایشان زبان زد خاص و عام بود.

مدیر حوزه‌های علمیه به مردم یزد تسلیت گفت


او سالیان متمادی در مجالس اهل بیت عصمت و طهارت ، با بیان شیوای خود معارف اسلام را نشر داد و سرانجام این شاگرد مکتب امام باقر و امام صادق علیهماالسلام، در روز تولد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به دلیل بیماری و کهولت سن، در ۹۰ سالگی  دار فانی را وداع گفت.

منبع:خبر حوزه

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار