وزیر صنعت، معدن و تجارت، به منظور افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به گل گهر سیرجان و شرکت در چند برنامه، عصر امروز وارد کرمان می‌شود.

عباس تقی زاده، مسئول روابط عمومی استانداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به سفر وزیر صمت به استان کرمان، به تشریح سین برنامه های وی پرداخت.

او با اعلام اینکه علیرضا رزم حسینی وزیر صمت عصر امروز حدود ساعت ۱۹ از طریق فرودگاه سیرجان وارد کرمان می‌شود، افزود: افتتاح پروژه انتقال آب از خلیج فارس به گل گهر سیرجان فردا صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ با حضور وزیر صمت و استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در مجتمع گل گهر سیرجان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور برگزار می‌شود.

تقی زاده با اشاره به اینکه رزم حسینی عصر فردا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در کرمان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار خواهد داشت، افزود: او با حضور در گلزار شهدای کرمان به زیارت قبر مطهر سردار شهید سلیمانی و هم رزمان شهیدش می‌رود.

او بیان داشت: نشست با فعالان اقتصادی، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در اتاق بازرگانی از دیگر برنامه‌های وزیر صمت به استان کرمان است.

مسئول روابط عمومی استانداری کرمان تصریح کرد: رزم حسینی ساعت ۲۲ در برنامه گفت و گوی ویژه خبری سیمای مرکز کرمان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.