معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا گفت: محدودیت های کرونایی در مرحله نخست به مدت یک هفته در فسا اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آرگیو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در فسا از امروز ، بیان کرد: در جلسه‌ای  با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف در فرمانداری فسا، مصوبات متعدد و مهمی از جمله تعطیلی قهوه‌خانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، مساجد و امامزاده‌ها، قبرستان‌ها و آرامستان‌ها، پارک‌ها و اماکن توریستی- تفریحی و تمامی ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی به منظور مهار کرونا مصوب شد.

او، با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تجمع چه در سطح خرد و چه کلان، تصریح کرد:  برگزاری مراسم تشییع جنازه نیز به صورت محدود و با حضور کمتر از ۱۵ نفر امکان پذیر است.

آرگیو با تاکید بر اینکه تعطیلی گروه‌های شغلی یک و دو که شامل مشاغل محدود شده در ایام کرونایی است، ادامه داد: سایر گروه‌های شغلی از جمله ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی و بانک‌ها با رعایت دستور العمل های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا، افزود: از ورود ماشین‌های عمومی و خصوصی که پلاکی غیر از پلاک استان فارس دارند به شهرستان فسا  جلوگیری می شود که در صورت مشاهده رانندگان این خودروها موظف به پرداخت جریمه مصوب کشوری به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز هستند.

او،  اضافه کرد: تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا همراهی قشرهای مختلف مردم استفاده مداوم  ماسک و دستکش و نقض خروج غیر ضروری از منزل و کاهش ارتباطات اجتماعی است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار