۶۰ بسته معیشتی با مشارکت کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه شهرستان جهرم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروزی مدیر کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه  شهرستان جهرم با اشاره به برنامه های این کانون در حوزه اجتماعی، گفت: تهیه بسته های معیشتی ویژه خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در چند مرحله با همت اعضای کانون انجام شد که به مناسبت  میلاد پیامبر اکرم (ص) نیز مرحله دیگری از این طرح به اجرا در آمد.

او، با بیان اینکه در این طرح تعداد۶۰  بسته معیشتی تهیه شده، بیان کرد: این بسته ها میان خانواده های نیازمندی که پیش از این شناسایی شده اند، توزیع شده است.

بهروزی، تصریح کرد: بسته های معیشتی این مرحله از طرح کمک مومنانه در کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، گوشت مرغ  و پنیربوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه  شهرستان جهرم، با بیان اینکه پیش از این نیز اعضای کانون فرهنگی و هنری انصار الحجه ضمن شناسایی خانواده های نیازمند اطراف مسجد اقدام به کمک و یاری رساندن آن ها در شرایط کرونایی بوده اند،ادامه داد:‌ اعضای این کانون فرهنگی و هنری از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نه تنها در توزیع بسته های مواد غذایی بلکه در تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها نیز مشارکت داشته اند.

او، افزود: از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)،  مزین کردن خودروها به نام پیامبر رحمت با  پشت نویسی ، پخش مداحی مولودی خوانی و برپایی ایستگاه صلواتی با توزیع کیک و بیسکویت از دیگر فعالیت های بچه های مسجد در سالروز ولادت پیامبر خوبی ها بود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار