صدور افزون بر ۵ هزار کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافردر سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صدور پنج هزار و ۵۲۲ فقره کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در هفت ماه امسال خبر داد.

 تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: کارت سلامت صادر شده برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و ۱۵۰ فقره رشد هفت درصدی داشته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر چهار مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و ... جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

او خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۱۲۲ نفر راننده و ۹ هزار و ۲۱۵ دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار