مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از تکمیل ظرفیت تخت‌های این بیمارستان و پذیرش بیماران کرونایی در دومین بیمارستان کاشمر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان شهید مدرس گفت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان و نیاز مبرم بیماران مبتلا به کرونا جهت بستری و مراقبت، تعدادی از بخش‌های بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر نیز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

او افزود: از بدو شیوع کرونا بیمارستان شهید مدرس برای پذیرش مبتلایان به این ویروس اختصاص یافت و در مدت هشت ماه از شیوع این ویروس در سایه تلاش و زحمات پزشکان و کادر درمان در بیمارستان شهید مدرس، بیماران کرونایی پذیرش و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: متاسفانه با افزایش شیوع این ویروس در هفته‌های اخیر و علی رغم انتقال بخش قلب بیمارستان شهید مدرس، ظرفیت این بیمارستان تکمیل و امکان پذیرش بیمار وجود ندارد.

یزدانی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم تا با وسواس و دغدغه بیشتر نسبت به رعایت اصول بهداشتی اقدام کنند و از دورهمی‌های خانوادگی خودداری و در محافل عمومی حضور پیدا نکنند.
 
انتهای پیام // ف .غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.