فرماندار کاشمر گفت: بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان تعداد ۱۱ نفر از بستری‌های بیمارستان شهید مدرس طی یک هفته گذشته فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان تعداد ۱۱ نفر از بستری‌های بیمارستان شهید مدرس طی یک هفته گذشته فوت کرده‌اند،گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۲نفر در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند که بر اساس اصول پیشگیرانه مدیریت بحران از امروز بازرسی‌ها در سطح شهرستان به منظور اجرا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشدید خواهد شد.

او افزود: ۷ تیم بازرسی متشکل از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بصورت روزانه از همه اماکن عمومی، مطب‌ها. ادارات، بانک‌ها، پایانه مسافربری، صنوف بازدید خواهند کرد.

فرماندار  کاشمر با بیان اینکه بدنبال تعطیلی مفرط نیستیم ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی زمینه ارائه خدمات بهتر و کاهش حضور مردم در ادارات و سطح شهربا ارائه خدمات در بستر الکترونیک و یا غیرحضوری را فراهم نمایند.

مسلم ساقی بیان کرد: محدودیت‌های ۱۳ گانه براساس مصوبه ستاد بمدت یک هفته دیگر در شهرستان تمدید و تشدید خواهد شد و با متخلفین از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود.

او با تاکید بر تقویت آموزش‌های مجازی برای دانش آموزان با توجه به تعطیلی مدارس تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های در اختیار در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهرستان برای اقناع و اعلام پیام‌های هشدارباش وحساسیت بیشتر مردم بهره گیری شود.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.