رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف از حرکت کاروان شادی خودرویی در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین گرامیداشت ۱۳ آبان ماه این کاروان شادی به صورت رژه خودرویی به حرکت درخواهد آمد.

او افزود: شروع حرکت ساعت ۹ صبح از محل مسجد امام جعفر صادق این شهرستان به سمت محله جومیان، روستای نصرآباد، مهدیه و سرپرچ خواهدبود.

حجت الاسلام سهرابی نژاد بیان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری تجمعات و مجالس جشن مانند سال‌های گذشته وجود ندارد و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا، چهره و شیوه جشن‌ها را تغییر داده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با بیان اینکه شرکت در این کاروان خودرویی برای عموم آزاد است افزود: حرکت نمادین این کاروان، با تزیین خودرو‌ها و پارچه ‌نوشته‌ها فضای شهر را شوری محمدی خواهد بخشید تا نشان دهیم مردمان ما مردمانی ولایتمدار هستند و نمی‌گذارند پیامبر رحمت و مهربانی و همچنین روز استکبارستیزی به فراموشی سپرده شود.

او درادامه گفت: یکی از مهمترین دلایل راه اندازی این کاروان ایجاد روحیه شاد در بین مردم در گرامیداشت این روز خجسته البته با رعایت دستورالعمل‌ها ونکات بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خواهدبود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.