رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا از توزیع روغن خوراکی برای تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روح الله ظاهری رئیس اداره صمت اندیکا گفت: با عنایت به پیگیری‌های صورت گرفته، برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت و تنظیم بازار، کار توزیع روغن خوراکی در این شهرستان آغاز شد.

او با بیان اینکه جذب و توزیع سهمیه روغن خوراکی تخصیص داده شده به اندیکا در دستور کار قرار گرفته و این فرآیند ادامه خواهد داشت، افزود: شهروندان به میزان مصرف بهینه، روغن خوارکی خانوار خود را تهیه کنند.

ظاهری در ادامه بیان داشت: مردم به شایعات توجهی نداشته باشند و از احتکار خانگی بپرهیزند و در واحد صنفی جمالپور (سه راهی قاسم آباد)، احمدی (دینراک)، قاسمی (ناصر خسرو) و هلیلی (قیطاس) این شهرستان روغن توزیع می‌شود.

رئیس اداره صمت اندیکا ادامه داد: قیمت برای مصرف کننده روغن مایع ۶۷۵ گرمی، ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، روغن سرخ کردنی ۲/۵ کیلوگرمی،۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان، روغن مایع ۲/۵ کیلوگرمی۲۴ هزار و۴۰۰ تومان، روغن جامد ۴ کیلوگرمی خالص و ۴۴ هزار و ۳۰۰ تومان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت اعلام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.