دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی از بستری بودن ۲۶۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر ۴۳۹ بیمار مبتلا به عفونت تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند که ۲۸۶ نفر بیمارکرونا مثبت هستند.

او افزود:از این تعداد ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۹ نفر وخیم است.

شریف زاده با اشاره به صعودی بودن روند ابتلا به بیماری کرونا عنوان کرد: طبق آخرین اطلاعات آماری و آزمایشات انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که از این تعداد آزمایش ۱۶۳ مورد مثبت گزارش شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد ابتلای ثبت شده، ۵۸ مورد در بیمارستان‌های سطح استان بستری و ۱۰۵ َ مورد نیز به صورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

او بیان کرد: ۱ مورد ابتلا از شهرستان بشرویه، ۴۶ مورد شهرستان بیرجند، ۱۱ مورد قاین، ۸ مورد سرایان، ۲ مورد سربیشه، ۸ مورد درمیان، ۲ مورد خوسف، ۵۱ مورد طبس، ۱ مورد فردوس، ۶ مورد نهبندان و ۲۸ مورد زیرکوه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی نفر وخیم گزارش شده است.


بیشتر بخوانید


شریف زاده با اشاره به ثبت ۱۰ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: تعداد کل فوتی‌ها براثر ابتلا به کرونا در استان به عدد ۳۰۵ افزایش پیدا کرده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی از مردم خواست ضمن رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، از تجمعات و دورهمی‌های خانواگی اجتناب کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار