چهار هزار بسته غذایی به همت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و با همکاری ناحیه سپاه شهرستان دلگان و نیرو‌های جهادی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرگرد پاسدار روح الله بزمانی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دلگان گفت: هر کدام از این بسته‌ها به ارزش سه میلیون ریال شامل کنسرو لوبیا، روغن، برنج و حبوبات است که با هدف کمک به نیازمندان و محرومان شهرستان دلگان هم اکنون بوسیله گروه‌های جهادی درحال توزیع است.

سرگرد پاسدار روح الله بزمانی با تاکید بر توجه بیش از پیش به رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم افزود: اقدامات بسیار خوبی از سوی بسیجبان و گروه‌های جهادی در ۲ حوزه معیشت و کارآفرینی در راستای خدمت بی منت در کنار فعالیت سایر دستگاه‌های دولتی و خیری به منظور رضایتمندی مردم شهرستان دلگان در حال انجام است.

او  بیان کرد: درشرایطی که دشمنان تمامی تلاش خود را برای ایجاد جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به کار بسته اند نیاز است اقشار توانمند جامعه درکنار مردم باشند تا همه با کمک هم و با اقدامات جهادی و بسیجی در این جنگ اقتصادی دشمن را شکست دهیم.

مسوول بسیج سازندگی شهرستان دلگان نیز گفت: هم اکنون پنج گروه جهادی بطور شبانه روزی در حال بسته بندی و توزیع این بسته‌های غذایی در بین نیازمندان هستند.

علی بامری افزود: این بسته‌ها در بین نیازمندان و محرومان بخش جلگه چاه‌هاشم و دهستان هودیان و روستا‌های بخش مرکزی شهرستان دلگان در حال توزیع است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار