حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: مسئولان نباید ارقام هزینه شده برای مردم در نظام سلامت را بزرگ بشمارند و خدای ناکرده تلاش برای حفظ سلامتی انسان‌ها جنبه مادی پیدا کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار مدیر و کارکنان اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت و قدردانی از تلاش‌های این مجموعه جهت تأمین بهداشت و امنیت سلامت مردم اظهارداشت: اداره کل بیمه سلامت کار مهم و تاثیرگذاری را دنبال می‌کند آن هم در شرایطی که مردم علاوه‌بر مشکلات معیشتی و تنگنا‌های اقتصادی با آسیب‌های ویروس کرونا مواجه هستند که تحمل این اوضاع هم برای مردم و هم برای خدمتگزاران حوزه سلامت سخت و نیاز به کار بیشتر دارد.

امام‌جمعه زاهدان با اشاره به نقش مهم بیمه‌ها در کاهش هزینه‌های بیماری بیان کرد: در هنگام گرفتاری و مواجهه با بیماری، داشتن دغدغه مالی و تامین هزینه‌ها برای شخص بیمار بسیار سخت و عذاب‌آور بوده و نیاز است تا با تلاش مضاعف در این زمینه نگرانی تامین هزینه‌های مالی رفع و بیمار فقط دغدغه بیماری‌اش را داشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان رفع گرفتاری و شاد کردن دل انسان‌ها بویژه در شرایطی که افراد بیمار و دل‌شکسته باشند را یک وظیفه مهم و دارای ارزشی مضاعف دانست و افزود: تامین هزینه‌های درمانی و بیمه مردم وظیفه دستگاه‌های نظام و از جمله حقوق عمومی شهروندان است و مسوولان نباید ارقام هزینه شده در نظام سلامت را بزرگ بشمارند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت سلامت مردم بوده و نیاز است تا در اراِئه گزارش‌ها در حوزه سلامت معیار حفظ صحت و سلامت شهروندان قرار گیرد و نه تنها اعداد و ارقامی که هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه سلامت در این استان گفت: بیش‌از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

دکتر رضا عباسی افزود: سالانه ۶۵۰ میلیارد تومان گردش مالی بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار