مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه درصدد ارتقا فضا‌های آموزشی استان هستیم، گفت: ۲۲۰ پروژه با ۱۱۰۰ کلاس درس در استان کرمان، در دست ساخت وساز است.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در خصوص ساخت و ساز مدارس در سال‌های اخیر گفت: در مهرماه ۹۸ تعداد ۳۵۰ کلاس درس را به آموزش و پرورش تحویل داده است و طی امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و امیدوار هستیم تا پایان سال ۷۰۸ کلاس درس را تحویل آموزش وپرورش دهیم.

او با اشاره به اینکه با افزوده شدن پروژه‌های خیری این تعداد کلاس به یک هزار کلاس درس خواهد رسید، افزود: حدود ۷ هزار و ۷۰۰ مدرسه با بیش از ۳۰ هزار کلاس درس در استان وجود دارد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان در رابطه با پیشرفت پروژه‌ها تصریح کرد: به طور میانگین می‌توان گفت پروژه‌ها تا ۳۰ درصد پیشرفت داشته اند، البته پروژه‌های شهر کرمان پیشرفتشان پایین‌تر بوده، ولی شهرستان‌های رابر و گلباف بیشترین پیشرفت پروژه‌ها را دارند.

او با بیان اینکه ۲۲۰ پروژه با ۱۱۰ کلاس درس در استان کرمان در دست ساخت وساز است، عنوان کرد: در سال ۹۹ اولویت‌های اصلی ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار