مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: مدل‌های ارزیابی قدیمی شده و در اسلام نیز به مقتضیات زمان توجه می‌شود که از این رو باید با نگاهی نو مسائل کشاورزی را دنبال کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در نشست شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بیان کرد: اگر مدل تعالی سازمانی نوع نگاه، رفتار و کردار کارکنان ما را نسبت به موضوعات کشاورزی تغییر دهد می‌تواند موفق باشد.

او، با اشاره به اینکه این نگاه نو نگاه غربی نیست یک نگاهی است که در اسلام هم بوده، تصریح کرد: شما نگاه مدیریتی پیامبر گرامی اسلام (ص) را در ابتدای اسلام در بحث اقتصاد ببینید خیلی ها پیامبر را شماتت می کردند که چرا از ثروت حضرت خدیجه (س) استفاده می کنی؟ به ثروت رو آوردی حال آنکه ثروت وقتی ثروت خوبی باشد استفاده از آن در بسط اسلام بوده که این ها مسائل مدیریتی است. 

قائمی مدل تعالی سازمانی را در راستای مسائل دینی دانست و تصریح کرد: حداقل کمک این مدل این است که ارباب رجوع‌های ما با رضایت از سازمان بیرون می‌روند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
??!!