معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: خوشحالم که در خانواده بزرگ پرسپولیس هستم. امیدوارم بتوانیم با همدلی و همبستگی موفقیت بزرگی را برای باشگاه پرسپولیس به دست بیاوریم. این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه، هواداران، کادر فنی، بازیکنان تیم و مدیریت باشگاه با یکدیگر هم دل باشند.

او گفت: همان طور که مدیریت باشگاه عنوان کرد، تیم ما کمتر از پنجاه روز تا فینال آسیا وقت دارد. امیدوارم همه به ما کمک کنند که بتوانیم آرامش را به تیم برگردانیم. فکر می‌کنم آرامش برای تیم مهم‌ترین مسئله باشد، چون تیم ما از نظر فنی دارای توانایی زیادی است و همه تیم‌ها آرزویی این چنین کادر فنی و بازیکنانی را دارند. ما تلاش می‌کنیم تا آرامش را به تیم برگردانیم.

ابراهیم شکوری در ارتباط با مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: از زمانی که این مسئولیت به ما سپرده شد شروع به رصد مشکلات کردیم. البته از قبل هم تقریبا با مشکلات تیم آشنا بودم. به امید خدا بتوانیم مشکلات را هر چه سریع‌تر پشت سر بگذاریم.

او درباره پرداخت مطالبات رادوشوویچ دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ما ابتدا باید قرارداد‌ها را ببینیم، اما قطعا ما با هیچ کدام از بازیکن‌ها و یا مربیان به مشکل نخواهیم خورد. سعی کردیم با رادو صحبت کنیم.

شکوری درباره تقویت تیم عنوان کرد: مسائل فنی به کادر فنی مربوط است و گل محمدی تصمیم گیرنده این گونه موارد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار