فرماندار شهرستان بروجن در پیامی اهانت دولتمردان فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در پیامی اهانت دولتمردان فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی را محکوم کرد.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«همه دنیا در روز‌های اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کردند.

چنین رفتار‌هایی که به بهانه آزادی بیان به پیامبر رحمت و عقائد میلیون‌ها مسلمان اهانت می‌کند؛ ناشی از ترسی است که در گسترش فرهنگ اسلام در جهان و احساس نفوذ رأفت و مهربانی دین اسلام در قلوب جهانیان پدید آمده است.

مردم مؤمن و سرافراز شهرستان بروجن همراه با موحدان، عدالت طلبان و آحاد مسلمانان جهان اقدامات شنیع و رذیلانه سران کشور فرانسه را شدیدا محکوم کرده؛ غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل انسان ستیز و ضد اسلام، جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند.

مسلمانان جهان متحد با یکدیگر علیه جریان کفر جهانی خواهند ایستاد و پیام نجات بخش پیامبر اسلام را در جهان طنین انداز خواهند کرد.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار