امام جمعه شهرکرد، انحراف افکار عمومی از جنایات استکبار جهانی را هدف و پشت پرده اهانت به پیامبر (ص) اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت اسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را به شدت محکوم کرد و گفت: این موضوع تازه‌ای نیست، بار‌ها و بار‌ها غربی‌ها با عوام فریبی به بهانه آزادی بیان به مقدسات مسلمانان هتک حرمت کرده اند.

او افزود: مسلمانان همیشه هوشیار بوده اند و مقابل این توطئه دشمنان به پاخواسته اند و جهان اسلام این اهانت را بشدت محکوم می‌کنند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: غربی‌ها پشت پرده اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) به دنبال انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم منحوس اسرائیل، تبعیض نژادی وخونریزی‌ها آمریکا، پیوند خیانتکارانه مقامات امارات متحده عربی با صهیونیست‌ها هستندوبایددراین خصوص تمام دنیا هوشیار باشد.

او با اشاره به گذشت ۱۵ سال از جنایت تکفیری‌ها با انفجار در سامرا گفت: حرمین شرفین در این مکان مقدس امروز با شکوه و جلال خاصی بازسازی شده و پناهی برای شیعیان دنیا بشمار می‌آید.

نکونام با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: با توجه به بیم خطر شیوع کرونا باید زیر ساخت‌های آموزشی از طریق تلوزیون و فضای مجازی همچوم شبکه شاد فراهم باشد، اما والدین هم مراقب فرزندان خود در مرود آن‌ها به فضای پرخطر و تهدید آمیر مجازی باشد تا از آسیب‌های آن در امان بمانند.

او از نیروی‌های انقلابی خواست وحدت و همبستگی بیشتری داشته باشند و از تک روی‌ها و اختلاف دوری کنند و حول محور ولایت گام بردارند.

نکونام به سفر رئیس دستگاه قضا هم اشاره کرد و گفت: حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در میان مردم چهار محال و بختیاری و پیگیری وی برای حل مسائل قضایی آن‌ها نشان از حساسیت و توجه به قشر ضعیف جامعه دارد و خوشبختانه مطالبات به حق مردم به ویژه در باره انتقال آب به درستی و قانونی رودر رو به رییس قوه قضائیه گفته و قول پیگیری هم گفته شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار