نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بر حضور دانش آموزان و معلمان از فردا در مدرسه با رعایت اصول بهداشتی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: حضور دانش‌آموزان و معلمان با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی از فردا بر سر کلاس‌های درس در اولویت است.

او شبکه شاد را شبکه آموزشی مفیدی دانست که با استفاده از نظارت کارشناسی باید خالی از نقص‌های آموزشی و تربیتی شود.


بیشتر بخوانید


نکونام، نیرو‌های بخش بهداشت و درمان و تجهیزات موجود دانشگاه علوم پزشکی را ناکافی دانست و اضافه کرد: کرونا بیماری وحشتناکی است که برای مواجهه با آن نیاز به تجهیزات ویژه است، پس لازم است فاصله‌های اجتماعی در همه جا حفظ و رفت وآمد‌ها به ویژه استان به استان کنترل شود.

او کاهش جمعیت را مسئله‌ای مهم بیان کرد و گفت: این موضوع باید مورد توجه سیاستگزاران اجتماعی قرار گیرد.

نکونام با اشاره به بروز برخی منکرات آسیب رسان در جامعه افزود: یکی از این منکرات پیروی از هوای نفس است که قرآن به ترک آن توصیه کرده است.

او ادامه داد: هرچند نیاز جنسی در فطرت انسان واقعیتی غیر قابل انکار است، اما راه حلال آن هم مشخص است، چرا که مولود گناه کسانی، چون قاتلان اهل بیت علیهم السلام می‌شوند.

نکونام با قدردانی از حضور هوشمندانه مردم استان در عزاداری سرور و سالار شهیدان، گفت: امسال مردم به رغم بذرافشانی نفاق انگیز دشمن، متفاوت از همه سال‌ها با هوشیاری و بصیرت و سرشار از شور حسینی، عزاداری کردند و نشان دادند با ولایتمداری می‌شود حرکت جامعه را با عقلانیت پیش برد و جا دارد قدردان این مردم بود.

او در پایان به قیام هفدهم شهریور اشاره کرد و افزود: مطالبه مردم در آن روز برحق و واکنش رژیم پهلوی به سرکردگی آمریکا در به خاک و خون کشیدن مردم، وحشیانه‌ترین واکنش بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار