امام جمعه شهرکرد گفت: باید با پیروی از مکتب حسینی در برابر جنایتکاران جهانی مقاومت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و با تسلیت این ایام گفت: مکتب عاشورا بزرگ درس برای حیات و زندگی انسان‌ها است.

او افزود: در دهه محرم و روز عاشورا به عنوان عزادار سید و سالار شهیدان در تمام ایام زندگی باید از مکتب عاشورا درس گرفت و همانگونه که سردار شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد ما ملت امام حسین (ع) هستیم.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: امروز آمریکا و اسرائیل به عنوان جنایتکاران جهانی هستند که باید در برابر آن‌ها ایستاد و با پیروی از مکتب حسینی در برابر این ستمکاران مقاومت کرد.

او با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو انسان بزرگ در مکتب امام حسین پرورش یافتند و پیرو مکتب اباعبدالله (ع) بودند و شخصیت آنان در تمام زوایا الگوی برای دولتمردان باید باشد.

امام جمعه شهرکرد گفت: هفته دولت زمان و فرصت برای تفکر و تاملی است و برای کار‌هایی که دولت انجام می‌دهد و هر دولتی باید به بیان کار‌هایی که انجام شده خود بپردازد و کار‌هایی که روی زمین می‌ماند، را تمام و به سرانجام برساند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار