معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان از برگزاری ۴۶ دوره آموزشی طی نیمه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: ۲۰ دوره شغلی و بهبود مدیریت کارکنان، ۱۲ دوره آموزشی شغلی و بهبود مدیریت قضایی، سه دوره آموزش عمومی قضایی، ۴ دوره عمومی کارکنان، ۴ دوره شورای حل اختلاف و سه دوره ضابط دادگستری با مجموع ۱۸۲ هزار و ۷۶۳ نفر ساعت آموزش انجام شده است.

 او افزود: در نیمه نخست امسال، ۷۷ نشست قضایی نیز در ۲۵ حوزه قضایی استان کرمان برگزار شده است.

اسلامی به آغاز دوره سوم کارآموزی قضایی استان کرمان با تعداد ۲۳ نفر از سال ۹۸ و پایان این دوره طی امسال اشاره و تصریح کرد: دوره چهارم کارآموزی قضایی با حضور ۵۳ کارآموز نیز از دوم آبان ماه پارسال آغاز شده و در حال برگزاری است.

او با اشاره به الکترونیکی شدن بخش زیادی از فعالیت‌های آموزشی دادگستری استان کرمان به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیان داشت: طی امسال ۱۱ آزمون دوره شش ماهه، پیش نیاز دوره کارآموزی نیز در استان کرمان برگزار شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان به معرفی ۲۶۴ کارآموز به شعب دادگستری برای اجرای دوره کارورزی نیز اشاره کرد و گفت: طی امسال ۸۰۰ نسخه کتاب و نشریات نیز در دادگستری‌ها و واحد‌های قضایی استان کرمان توزیع شده است.

اسلامی افزود: امسال ۵۰۶ گواهی نامه آموزشی قضایی و گواهی نامه نشست‌های قضایی در استان کرمان صادر شده است.

او تصریح کرد: طی امسال سه نفر از قضات استان کرمان گواهی نامه نوع دوم (معادل دکتری) دریافت کرده و ۸ نفر از قضات نیز با تائید مجموع ساعات آموزشی از سوی مرکز آموزش قوه قضاییه وارد چرخه تدوین پایان نامه شده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار