شهردار سیرجان با اشاره به رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان گفت: بهسازی معابر اصلی اولویت شهرداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا سروش نیا شهردار سیرجان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهرستان گفت: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه با تلاش شهرداری پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی به عنوان یک اولویت کاری در این شهر اجرا شده است.

او افزود: در حال حاضر عملیات آسفالت خیابان فیاض بخش و معابر حاشیه بوستان صبوری آغاز شده است و طی روز‌های آینده به اتمام خواهد رسید.

سروش نیا تصریح کرد: این خیابان به دلیل اینکه موازی بلوار سید جمال و هجرت است به‌طور چشمگیری بار ترافیکی این معبر اصلی شهر را کاهش خواهد داد.

او بیان داشت: بلافاصله پس از اتمام عملیات آسفالت، فضای سبز و ساماندهی و رسیدگی به درختان بوستان صبوری خیابان آغاز خواهد شد.

شهردار سیرجان افزود: خیابان فیاض بخش، خیابان عدل ١ و ٢ و خیابان منتهی به میدان معلم و از تقاطع دادگستری تا فیاض بخش، زیرسازی، جدول‌گذاری و اجرای آسفالت آن‌ها در روز‌های آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار