مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر با هدف ترویج راه های پیشگیری از کرونا در استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با مشارکت ۲۱۰ نفر از نیروی های جمعیت هلال احمر استان در ۴۲ پایگاه و هشت شهرستان اجرا می شود.

جهان بین افزود: ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی، حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کرونا و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی از مهمترین اهداف این طرح است.

او بیان کرد: پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه با مشارکت و ابتکار جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، مردم استان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دعوت می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تذکر لسانی را تنها راه مواجهه با افراد بی اعتنا به این ویروس دانست و گفت: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحاب و سحر در اماکن پرتردد به افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر لسانی می دهند.

جهانبین افزود: توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و هشدار به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه  از محورهای اصلی این طرح است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.