عزتی با بیان اینکه وضعیت رامهرمز به لحاظ شیوع کرونا مطلوب نیست، گفت: تاکنون ۸۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

بهرام عزتی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  درخصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا ویروس در این شهرستان گفت: تلاش می‌کنیم واقعیت‌ها را در حد امکان به مردم بگوییم و در حال حاضر شهرستان در بدترین حالت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بالغ بر ۴ هزار و ۷۰۰ تست کرونا انجام شده است، افزود: از این تعداد تست، یک هزار و ۶۰۰ مورد آن مثبت اعلام شد و در مجموع ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.

عزتی با اشاره به اینکه پزشکان، پرستاران و کارکنان شبکه بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص دادند، اظهار داشت:، ولی در ارائه خدمات به شهروندان و بیماران مبتلا به کرونا کوتاهی صورت نگرفت، از این رو مردم باید قدردان پرستاران و پزشکان باشند، زیرا کادر درمان با تعهد و احساس خطر به کار خود ادامه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز بیان کرد: ما با توجه به جمعیت باید موقعیت را بسنجیم، زیرا که جمعیت ورودی غیر ساکن روزانه ما در سطح شهر بسیار زیاد است، ضمن اینکه مردم به خاطر ترس از محیط بیمارستان خوددرمانی‌ها می‌کنند، از مردم می‌خواهیم برای درمان کرونا حتما به بیمارستان مراجعه کنند و مطمئن باشند آلودگی در بیمارستان‌ها نسبت به مراکز خصوصی در حد صفر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.