علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار دل ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تجدید میثاق با سردار دل‌ها شهید "حاج قاسم سلیمانی" با حضور علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان و هیئت همراه و رئیس و اعضای هیئت کشتی استان کرمان در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دیشب به استان کرمان سفر کرد و در بدو ورود خود به کرمان در نشست هم اندیشی با مسئولین و اعضای هیئت کشتی استان کرمان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در تالار پالیز کرمان برگزار شد، حضور یافت.

حضور دبیر بر سر مزار سردار دل ها

حضور در هتل هیلان رفسنجان به منظور امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون کشتی و باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص راه اندازی آکادمی کشتی رفسنجان از دیگر برنامه‌های دبیر در سفر به استان کرمان بود.

حضور دبیر بر سر مزار سردار دل ها

رئیس فدراسیون کشتی در این سفر همچنین از خانه کشتی شهر کرمان در مجموعه امام علی (ع) نیز بازدید کرد.

حضور دبیر بر سر مزار سردار دل هادیدار با زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و فدایی استاندار کرمان از دیگر برنامه‌های سفر دبیر به استان کرمان است که قرار است تا ساعتی دیگر انجام شود.

حضور دبیر بر سر مزار سردار دل ها

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.