مسئول هیئت شهدای گمنام منوجان گفت: دو زوج جوان منوجانی پیوند آسمانی خود را در کنار گلزار شهدای گمنام جشن گرفتند.

پیوند آسمانی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام سجاد زارعی مسئول هیئت شهدای گمنام منوجان گفت: دو زوج منوجانی مراسم ازدواج خود را در اوج سادگی و صمیمیت در کنار مزار دو شهید گمنام این شهرستان در فضایی معنوی جشن گرفتند.

او افزود: در روز‌هایی که مسائل و مشکلات اقتصادی و این ویروس منحوس بر جنبه‌های مختلف زندگی مردم سایه افکنده است دو زوج منوجانی "خادم شهدا" با حضور در فضایی صمیمی و معنوی و به سادگی با یک توکل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زندگی مشترک خود را کنار شهدای گمنام با رنگ، بوی معنوی آغاز کردند.

زارعی هدف از اقدام این دو زوج را ترویج فرهنگ ازدواج آسان به همراه معنویت و تجدید میثاق با شهدا بیان کرد و گفت: کسانی که اول زندگی ‌با شهدا عهد وپیمان می‌بندند قطعا مشق شهدا سرلوحه زندگی آنهاست و رنگ و بوی معنوی خواهد گرفت.

او افزود: این بچه‌ها از اعضای کمیته خادمین شهدای گمنام منوجان بودند که با مشورت و رضایت خودشان این کار را انجام دادند و ما هم از این اقدام شایسته آن‌ها پیروی و برای برگزاری این جشن سراسر آسمانی و معنوی به آن‌ها کمک کردیم.

 مسئول هیئت شهدای گمنام منوجان گفت: از دیگر برنامه‌های کمیته خادمین شهدای گمنام برگزاری مراسم دعا در ایام سوگواری ائمه معصومین و شب جمعه است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کنار گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار