به مناسبت هفته تربیت بدنی سه باب خانه ورزش روستایی در مراغه با اعتبار ۳۰ میلیون تومان  افتتاح شد.

افتتاح سه باب خانه ورزش روستایی در مراغهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدزاده بخشدار سراجو در آیین افتتاح  مراکز ورزش روستایی گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی و محروم زمینه ساز ارتقا و شکوفایی استعداد‌های ناب ورزشی خواهد بود.

محمدزاده افزود: خانه‌های ورزش روستایی، یکی از گام‌های موثری است که در جهت توسعه و برخورداری متوازن روستاییان از امکانات ورزشی در سال‌های اخیر در حال اجراست.

او گفت: در این راستا، تاکنون ۲ خانه ورزش روستایی در روستا‌های صومعه سفلی و بیانلوجه بخش سراجو به بهره برداری رسیده است.

او افزود: حرکت‌های موثر در چند سال اخیر در زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این شهرستان، موجب ارتقای جایگاه این شهرستان از رتبه ۱۶ استانی به رتبه نخست شده است.

 نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این آیین گفت: در راستای توسعه خانه‌های ورزش روستایی، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک، علاوه بر ایجاد ۲ خانه ورزش روستایی، ۱۰ باب از این نوع مراکز در روستا‌های بخش سراجو ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

 نوایی افزود:  سه باب خانه ورزش روستایی با ۳۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تجهیزات ورزشی در روستا‌های صومعه سفلی و بیانلوجه در بخش سراجو و کامل آباد در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح می‌شود.

او گفت: پیش از این نیز، یک باب خانه ورزش روستایی در روستای داش آتان این شهرستان ایجاد شده بود که با افتتاح سه باب دیگر، تعداد  مراکز ورزش روستایی در این شهرستان به چهار باب افزایش یافته است.

او افزود: ایجاد و توسعه خانه‌های روستایی با مشارکت بخشداری و دهیاری‌های این شهرستان تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.