فرماندار شهرستان بستان آباد گفت: در سه روستای شهرستان خانه ورزش روستایی فعال است و در دهه فجر امسال دو روستای دیگر صاحب خانه ورزش روستایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد روند روبه رشد توسعه فضا‌های ورزشی در شهرستان بستان آباد هستیم، گفت: قبل از انقلاب اسلامی یک سالن ورزشی در این شهرستان وجود داشت که برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد ۱۱ سالن ورزشی و خانه ورزش در روستا‌های این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه فضا‌های ورزشی در روستا‌های این شهرستان در دستور کار مسئولان قرار دارد، افزود: این شهرستان دارای زمین چمن مصنوعی است.

موسوی با بیان اینکه هرچند نیاز بیشتر به توسعه فضا‌های ورزشی بخصوص در روستا‌ها هستیم، افزود: تلاش می‌شود از ظرفیت‌های شهرستانی و اعتبارات استانی و ملی در راستای توسعه فضا‌های ورزشی در روستا‌ها استفاده کنیم.

وی به ارتباط تنگاتنگ سالم سازی جسم و روح با توسعه فضا‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری و همراهی مردم و خیران و حمایت‌های دولت، فضا‌های ورزشی در روستا‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد ۳۷ هیئت ورزشی وجود دارد افزود: در این شهرستان چهار هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.

موسوی با بیان اینکه در هفت رشته ورزشی در شهرستان قهرمانان استانی و ملی داریم، افزود: شهرستان بستان آباد برای برگزاری مسابقات ملی و فرا منطقه‌ای ظرفیت‌های خوبی دارد چنانچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برگزاری مسابقات ملی در این شهرستان بودیم.

 

انتهای پیام/ش

۲ خانه ورزش روستایی در بستان آباد افتتاح می شود

 

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.