سرهنگ فرشید گفت: امنیت مرز‌ها، نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است که وظیفه خود می‌دانیم این امنیت در سایه این همکاری پایدار بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی با علما و بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم خوب عمل کرده تا جایی که در جای جای استان، کشفیات مواد مخدر و سرقت ‌ها به بالای ۷۰ درصد رسیده است و امسال تا به امروز ۲۲ میلیارد تومان کشفیات قاچاق کالا داشته ایم.

 او افزود: عده‌ ای قصد دارند امنیت شهر‌های مرزی را در مرز‌های شرقی به ویژه افغانستان از بین ببرند و ما امروز دور هم جمع شده ایم تا با افزایش تعامل و تبادل اخبار از مرز‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن به موقع برنامه ریزی کنیم.


بیشتر بخوانید


علمای اهل سنت هم در این نشست با اشاره به نقش بی بدیل اهل سنت و مرزنشینان در حفظ مرز‌ها گفتند: ما در کنار نیرو‌های انتظامی در تلاش هستیم تا مردم در رفاه و امنیت کامل زندگی کنند؛ مسئولان هم باید طوری عمل کنند که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود بدانند و به دنبال رضایت مردم باشند.

شهرستان درمیان، شهرستان مرزی است که بیشتر آن‌ها اهل سنت هستند و توانسته اند وحدت، امنیت پایدار و صفا و صمیمیت را بر منطقه حاکم کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.