سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:برای برگزاری اردو‌ها و رقابت‌های ورزشی به صورت هفتگی تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی استان فارس، در مراسم افتتاحیه مرکز بازگشت به تمرین هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: ما مجوز برگزاری اردو‌ها و رقابت‌های ورزشی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده ایم، اما به دلیل شرایط خاص کرونا و اولویت سلامت ورزشکاران به صورت هفتگی شرایط برگزاری اردو‌ها و رقابت‌های ورزشی را ارزیابی می‌کنیم.

او، بیان کرد: برخی از مسابقه‌ها در یک هفته برگزار می‌شود و همان مسابقه ممکن است در هفته دیگر برگزار نشود زیرا تصمیم گیری‌ها بر اساس شرایط خاص کرونا انجام می‌شود.

مسجدی، تصریح کرد: مرجع درمان و پیشگیری کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که بر اساس شرایط اعلام شده از سوی  مسئولان این وزارت تصمیم گیری می‌ شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی استان فارس، ادامه داد: به هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها نیز اعلام کرده ایم تا با ستاد استانی مبارزه با کرونا هماهنگ باشند و بر اساس نظرات آنان تصمیم گیری کنند.

او، اضافه کرد:  نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر ورزشکار بیمه شده در سال ۹۸ حاکی از عملکرد موفق هیات پزشکی ورزشی فارس است، هرچند به دلیل شیوع کرونا امسال با افت شمار بیمه شدگان در سراسر کشور مواجه هستیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی استان فارس، در خصوص افتتاح مرکز بازگشت به تمرین استان فارس نیز اظهار کرد: این مرکز با هماهنگی فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده که بهترین مکان برای بازگشت ورزشکاران حرفه‌ای به پایگاه‌های قهرمانی و اردو‌های تیم‌های ملی است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.