بزرگترین رقابت فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در شیراز پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرهاد دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور پس از ۸ روز رقابت حدود ۲ هزار دانشجوی دختر، در ۱۱ رشته ورزشی، در دانشگاه شیراز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در این المپیاد، نماینده ۹۰ دانشگاه کشور بودند، ادامه داد: در پایان المپیاد، نمایندگان تهران، با کسب بیشترین نشان و امتیاز عنوان برترین تیم را به خود اختصاص داده و بر سکوی نخست قرار گرفت.

فرهاد دریانوش افزود: پس از تهران، فردوسی مشهد دوم شد، شهید بهشتی بر جایگاه سوم قرار گرفت، فنی حرفه‌ای خراسان رضوی چهارم شد و الزهرا جایگاه پنجم را کسب کرد.

دبیرکل اجرایی المپیاد تصریح کرد: دانشگاه شیراز که بنا به اظهار میهمانان، میزبانی شایسته‌ای از دختران ورزشکار ایران انجام داد، با ۱۱۲دانشجوی دختر در این المپیاد حضور یافت و به مقام ششم این مسابقات بسنده کرد.

وی به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد اشاره کرد و اضافه کرد: حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری شیراز و استان فارس است.

گفتنی است، از دهم تا نوزدهم مرداد ماه امسال نیز دانشگاه شیراز میزبان پسران دانشجوی کشور برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پسران است.

انتهای پیام/ن

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار