مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: جایگاه داران سوخت مایع خرید فرآورده‌های نفتی را به موقع انجام دهند تا در ارسال به موقع فرآورده مورد نیاز دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در  نشست هم اندیشی جایگاه داران شهرستان ساری با تشکر از زحمات جایگاه داران سوخت مایع و سی ان جی در امر سوخت رسانی به مردم، گفت: با توجه به مشکلاتی مانند شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی بار‌ها از سوی این شرکت تلاش‌های جایگاه داران منطقه ساری در رعایت هرچه بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی به مسئولان بالادستی انعکاس داده شد.

او افزود: جایگاه داران سوخت مایع خرید فرآورده‌های نفتی را به موقع انجام دهند تا در ارسال به موقع فرآورده مورد نیاز دچار مشکل نشوند.


بیشتر بخوانید


رجب پور ادامه داد: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی در مجاری عرضه سوخت هستند و نیاز است جایگاه داران برای جلوگیری از فروش غیر مجاز و کنترل  سرک و کسری با آن‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند و لازم است نفری به عنوان پاسخگو تعیین و بطور مستمر در جایگاه‌ها حضور داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای حل مشکلات جایگاه‌های عرضه سوخت را ضروری دانست و گفت: اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کارکنان و متصدیان تلمبه در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی تا از بین رفت ویروس کرونا لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار