مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: خبر مربوط به تعطیلی پمپ بنزین‌ها در مازندران شایعه است.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به دنبال آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، اخباری مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های پمپ بنزین در مازندران در فضای مجازی انتشار یافته بود که این موضوع کذب و شایعه است

او افزود: بر اساس اعلام مقامات ارشد استان همه جایگاه‌های پمپ بنزین به صورت ۲۴ ساعته  فعال بوده و آماده ارائه خدمت به مراجعان هستند.

رجب پور با بیان اینکه ضدعفونی محوطه عمومی، محل کارت خوان‌ها و نازل‌های سوخت گیری همه روزه انجام می‌شود، گفت: همه کارکنان جایگاه‌های سوخت از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: برای سوخت گیری مردم هم در همه جایگاه‌ها دستکش، نایلون و سطل زباله وجود دارد.

او گفت: ۱۲۷ جایگاه عرضه بنزین و ۸۶ جایگاه فعال سی ان جی فریدونکنار تا گلوگاه برای خدمت رسانی به مردم فعال است.

رجب پور افزود: برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات متعددی با مسئولان جایگاه‌ها گذاشته شد و ما وظیفه خود می‌دانیم که با دولت همکاری کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از مردم می‌خواهیم هنگام سوخت گیری از دستکش استفاده کنند و پس از استفاده آن را در سطل زباله قرار دهند.

او افزود: همکاران کشیک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با شماره تماس ۳۳۲۷۰۱۳۸ و با پیش شماره ۰۱۱ از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ آماده پاسخگویی برای رسیدگی به مشکلات مردم هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.