سومین همایش ملی هیدرات‌های گازی در بهشهر برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سومین همایش ملی هیدرات‌های گازی با موضوع و محور‌های اکتشاف، حفاری، بهره برداری و مطالعه مخازن هیدرات‌های گازی و همچنین تولید، ذخیره سازی و انتقال گاز بصورت هیدرات در خطوط انتقال نفت و گاز در دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر برگزار شد.
 
طالقانی مدیر پژوهش و فن آوری شرکت ملی نفت ایران در حاشیه این همایش ،گفت:برای جمهوری اسلامی ایران که دارای بزرگترین ذخایر نفت و گاز است اشراف این ذخایر از ضروریات است.

او گفت: بر ما لازم است هیدرات‌های گازی که در دریای خزر هم وجود دارد بهتر بشناسیم تا نیاز‌های کشورمان را خودمان مرتفع کنیم.

طالقانی افزود: یا توجه به وجود شرکت نفت خزر در حاشیه ساحل خزر و همچنین دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر لازم است تا با برگزاری همایش‌ها ضمن شناخت هیدرات‌های گازی از تجربیات عملی کارکنان شرکت نفت خزر و پژوهش‌های دانشجویان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

در این همایش رونمایی از دو کتاب هیدرات‌های گازی در آب‌های عمیق و چینه شناسی و رسوب شناسی حوزه خزر جنوبی طی مراسمی رو نمایی شد.

تفاهنمامه همکاری شرکت نفت خزر توسط اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر و دکتر محمد زاده ریس دانشگاه علم و فن آوری مازندران امضا شد.

انتهای پیام/س
 

سومین همایش ملی هیدرات‌های گازی در بهشهر 

برچسب ها: شرکت نفت ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.