با توجه به ذخیره سازی کافی انواع فرآورده‌های نفتی در انبار نفت ساری هیچ مشکلی در سوخت رسانی در ۶ ماهه دوم امسال وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری درباره ذخیره سازی و سوخت رسانی در ۶ ماهه دوم امسال، گفت: با توجه به ذخیره سازی کافی انواع فرآورده‌های نفتی در انبار نفت ساری هیچ مشکلی در سوخت رسانی وجود ندارد.

او افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط منطقه ساری و نواحی تابعه، این شرکت در شش ماهه دوم امسال با ذخیره سازی مطلوب و با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص نحوه توزیع سوخت، هیچ دغدغه‌ای ندارد.

رجب پور با اشاره به اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد، گفت: حضور موثر روسای نواحی و همکاران آن‌ها در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق صعب العبور با بازدید‌ها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است که از سوی روسای نواحی پیگیری می‌شود.

او افزود: با برنامه ریزی انجام شده تدابیری برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیر قبل از شروع فصل سرما انجام شده است و روستا‌های ییلاقی و صعب العبور فاقد گاز طبیعی نگران تامین سوخت نیمه دوم سال خود نباشند.

رجب پور در ادامه با اشاره به سختی‌های سوخت رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه و آمل، گفت: مصرف کنندگان نفت سفید با سهمیه اعلام شده، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت از فروشندگی‌های محل سکونت خود با استفاده از کارت بانکی معرفی شده اقدام کنند و این کار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بر نظارت کارشناسان منطقه در تحویل مقدار سوخت به بخش‌های مختلف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.