سونی صدای بازیکنان در PS5 را ضبط می کند

شرکت سونی اعلام کرد گیمرها می‌توانند برای گزارش آزار و اذیت صوتی در حین بازی، از قابلیت ضبط صدای کنسول PS5 استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به دنبال جنجال‌های موجود در مورد قابلیت چت صوتی پلی استیشن ۵، این شرکت عذرخواهی و توضیحات بیشتری درباره چگونگی عملکرد چت صوتی این سیستم ارائه داد.

در پست ارسال شده در وبلاگ پلی استیشن، کاترین جنسن گفت که قابلیت ضبط چت صوتی برای بازیکنان هنگام گزارشات آزار و اذیت هنگام بازی استفاده می‌شود.

بازیکنان اعلانی مشاهده می‌کنند که به آن‌ها اطلاع می‌دهد  ممکن است صدای آن‌ها ضبط شود. در بعضی مناطق خاص، از جمله برخی از مناطق ایالات متحده، ضبط صدای شخصی بدون رضایت وی غیرقانونی است.

سونی ضبط صدای بازیکنان در PS5 را به دلیل گزارش آزار و اذیت فعال می‌کند

جنسن گفت: " توجه داشته باشید که این ویژگی به طور دائم مکالمات شما را کنترل یا گوش نمی‌دهد و این امکان برای گزارش سواستفاده آنلاین یا آزار و اذیت آنلاین است. " وی افزود که کاربران نمی‌توانند این ویژگی را لغو کنند.


بیشتر بخوانید


سونی گفت پلی استیشن ۵  از شما جاسوسی نمی‌کند. مایکروسافت در ابتدای تولید Xbox One به دلیل قابلیت صدای Kinect که برای روشن شدن دستور صوتی گوش می‌داد، با مجادلات مشابهی روبرو شد. مایکروسافت از آن زمان Kinect را متوقف کرد و برخلاف سونی، حتی در زمان راه اندازی دوربین برای کنسول خود از این قابلیت استفاده نکرد.

پلی استیشن ۵ و PS5 Digital هر دو در تاریخ ۱۲ نوامبر، فقط دو روز پس از Xbox Series X و Series S. مایکروسافت عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار