امکان تجربه بازی Ghost of Tsushima روی PS5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه

شرکت Sucker Punch اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima برای PS5 عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه این بازی را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان اعلام خبر ساخت و عرضه کنسول PS5 شایعات متعددی درباره این کنسول در فضای مجازی منتشر شده که مهم‌ترین آن‌ها به بازی‌هایی که برای عرضه شده بودند و امکان اجرای آن‌ها روی پلی استیشن ۴ وجود داشت مربوط می‌شد. یکی از برترین عناوین عرضه شده برای کنسول PS4، بازی Ghost of Tsushima بود که در زمان عرضه خود سر و صدای زیادی به پا کرد و توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

حال شرکت سازنده این بازی که Sucker Punch نام دارد، اعلام کرده که بازی محبوب این شرکت یعنی Ghost of Tsushima به واسطه قابلیت بازگشت به عقب کنسول PS5 ، روی این کنسول اجرا خواهد شد و کاربران با قابلیت Game Boost PS5 می‌توانند عنوان مذکور را با کیفیت حداکثر ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.

بازی Ghost of Tsushima

افزایش باورنکردنی سرعت اجرای بازی Ghost of Tsushima روی PS5

علاوه بر این شرکت سازنده بازی Ghost of Tsushima اعلام کرده که این بازی با سرعتی بسیار بالاتر از همیشه روی کنسول جدید سونی اجرا خواهد شد و تا جای ممکن سعی شده کیفیت این بازی افزایش پیدا کند. ظاهرا سرعت بارگزاری این بازی به قدر بالا رفته است که شرکت Sucker Punch درباره این موضوع بیان کرده که باید زمان بارگزاری برخی از صفخات بارگزاری را افزایش دهد تا گیمر‌ها بتوانند مطالب مهم نمایش داده شده روی صفحه را مطالعه کنند.

شرکت سازنده بازی مذکور قصد دراد در ماه اکتبر سال جاری حالت co-op جدیدی را به این عنوان اضافه کند که رایگان است و کاربران برای اجرای آن احتیاجی به پرداخت پول نخواهند داشت. هنوز محتوایات این بخش چند نفره به طور کامل اعلام نشده است و باید تا زمان عرضه آن صبر کرد. علاوه بر این در بروزرسانی جدید بازی Ghost of Tsushima مواردی مانند حالت عکس و نشانگر زمان بازی نیز به آن اضافه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار