معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان از راه‌اندازی پویش «پازل همدلی» به همت اداره بهزیستی استان کردستان برای تهیه لوازم‌التحریر، کیف مدرسه و ماسک مورد نیاز کودکان و دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین رسولی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان، گفت: با توجه به مشکلات عدیده خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی در تأمین لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار فرزندانشان، پویش «پازل همدلی» با مشارکت سازمان بهزیستی و انجمن تولیدکنندگان لوازم‌التحریر و خیریه «نیک‌گامان جمشید» اجرا می‌شود.

او افزود: در تلاشیم تا با مشارکت خیرین، مراکز، مؤسسات خیریه تحت نظارت سازمان، کلیه اقشار و نیکوکاران و هم استانی‌ها هزار پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه برای دانش‌آموزان تحت پوشش به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و خریداری و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان به نحوه اجرای این پویش اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح یک پازل از نقشه ایران تهیه شده و هر پازل هزار تکه و هر تکه پازل ۲۰ قطعه و در مجموع ۲۰ هزار قطعه تهیه شده است که ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان بوده است.

اوبیان کرد: خیرین و نیکوکاران و کارکنان ادارات می‌توانند یک قطعه ۱۰ هزار تومانی تا ۲۰ هزار قطعه پازل که در توان دارند، خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

رسولی اعلام کرد: خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مردم می‌توانند از طریق سایت www.puzzlehamdeli.ir در این کمپین شرکت کرده است و سازمان بهزیستی را برای تأمین لوازم التحریر فرزندان تحت پوشش یاری کنند.

او از مشارکت ورزشکاران و خیران کردستانی در این پازل خبر داد و یادآور شد: جمشید خیرآبادی، مدیرفنی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور، بیژن ذوالفقار نسب بازیکن سابق و مربی فوتبال ایران نیز تاکنون به این پویش پیوسته‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.