مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از وجود ۲۰۰ خانه قرآن روستایی در استان خبرداد.

حجت الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: حوزه قرآنی ما در استان سرآمد است و ۲۰۰ خانه قرآن روستایی در سطح استان فعال است.

او افزود: این خانه‌های قرآن فعال در داخل و خارج استان می‌تواندبرای نوجوانان و جوانان بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: تبلیغات اسلامی استان در مباحث تبلیغی و بانوان، کانون‌های موفقی دارد و اعلام آمادگی این را دارد که کانون‌های بانوان تبلیغات اسلامی با کانون بانوان آستان قدس همکاری داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فعالیت بیشتر آستان قدس در زمینه فرهنگی گفت: پیشنهاد می‌شود مبلغین آستان قدس رضوی در مشهد مرکزیت نداشته باشد و به استان‌ها جهت تبلیغ اعزام شوند.

او افزود: در خصوص مباحث قرآنی نیز آمادگی داریم تشکل‌های قرآنی را معرفی و به فعالیت‌های قرانی پرداخته شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه خانه‌های قرآن در زمینه ترویج علوم قرآنی و ارائه خدمات مذهبی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: خانه‌های قرآن با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی راه اندازی شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی سطح یک و دو، محافل انس با قرآن و دوره‌های آموزشی قرآنی با هدف گسترش آموزه‌های قرآنی در جامعه از جمله برنامه‌های اجرا شده در موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.