اسامی برگزیدگان مرحله دانشگاهی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه بیرجند اعلام شد.

سیف الهی کارشناس امور دینی و قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تعداد ۳۸ دانشجوی پسر و ۲۶ دانشجوی دختر در بخش آوایی این جشنواره در مرحله دانشگاهی ثبت نام کردند.

او با بیان این که هر ساله این مسابقات در اسفند ماه برگزار می‌شد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور این مسابقات از سوی امور قرآنی وزارت علوم در خرداد ماه امسال و به صورت مجازی برگزار شد که این امر موجب کاهش استقبال دانشجویان بویژه در بخش خواهران شد.

سیف الهی گفت: در بخش آوایی این جشنواره، حجت حاجی آبادی و سعید مافندابی به ترتیب رتبه اول و دوم رشته قرائت تحقیق را کسب کردند.


بیشتر بخوانید


کارشناس امور دینی و قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند عنوان کرد: در رشته قرائت ترتیل احمدرضا بذرافشان رتبه اول، حسن گلی ناری رتبه دوم و حسن اله رسانی رتبه سوم را کسب کردند.

او با بیان این که در رشته اذان وحید سازنده رتبه اول و مصطفی الوانی رتبه دوم را کسب کردند عنوان کرد: سید علی نبی پور نیز رتبه اول را در رشته دعا و مناجات کسب کرد.

سیف الهی افزود: در بخش آوایی خواهران الهه سلطانی و زهرا شبان به ترتیب رتبه اول و دوم رشته قرائت تحقیق را کسب کردند.

کارشناس امور دینی و قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل نرگس وثوقی فرد رتبه اول، زینب رضایی بیلندی رتبه دوم و اسماء پیروز شهری رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار