رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا به امروز چهار هزار و ۵۳ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، ستایش دریکوند،رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته شیوه نامه های بهداشتی در ۷۰ درصد ادارات دولتی رعایت می‌شود، و میزان رعایت این شیوه نامه ها در واحد‌های صنفی استان ۶۵ درصد است همچنین تا به امروز چهار هزار و ۵۳ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شده است.

ستایش دریکوند گفت: پس از شیوه ویروس کرونا در شهر تمام مراکز تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی را از نظر رعایت بهداشت کنترل می‌کنیم.

او با بیان اینکه تا به امروز ۱۷۹ هزار و ۸۵۹ مورد بازرس در سطح استان انجام شده است، افزود: بخشی از این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت و تعزیرات حکومتی انجام شده است.

رئیس گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت لرستان بیان کرد: بر اساس این بازرسی‌ها تا به امروز چهار هزار و ۵۳ مورد پلمب صورت گرفته که از این تعداد یک هزار و ۸۷۴ واحد توسط ماموران مرکز بهداشت انجام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار