کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شوش طبق طرح جدید فهما ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور مهدی غلامی رابط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، اهواز و حسن موحدی نژاد رابط کانون‌های دزفول، قوانین جدید فهمای خوزستان جهت ساماندهی کانون‌های فرهنگی و هنری شوش اعلام شد.

مهدی غلامی گفت: با توجه به ضرورت تکمیل شبکه‌ی رابطان باید نسبت به معرفی کانون‌های رابط شهرستان حداکثر تا هفته‌ی آینده اقدام شود و کانون‌های رابط باید از نظر موقعیت جغرافیایی در یک محدوده‌ی مشخص و نزدیک به هم باشند و هر کانون رابط اصلی می‌تواند ۲۵ کانون رابط فرعی را تحت پوشش خود داشته باشد.

 او افزود: از طرفی کانون رابط معرفی شده باید حداقل دارای ۸ هزار امتیاز باشد و در صورت عدم داشتن کانون دارای این تعداد امتیاز، از بین کانون‌های فعال، کانون رابط معرفی می‌شود.

غلامی اظهار داشت: شهرستان‌هایی که بیش از دو کانون رابط دارند، یک کانون به عنوان رابط اصلی انتخاب می‌شود؛ همچنین کانون‌های رابط در قالب یک اقدام داوطلبانه با ستاد همکاری می‌کنند و قوانین کانون‌های رابط متعاقباً از طریق اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود و کانون‌هایی که تأیید نهایی می‌شوند باید فرم معرفی کانون‌های هم گروه خود را در بخش مدیریت کانون تکمیل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.