نماینده مردم رامهرمز در مجلس از کارگاه تولید ماسک بانوان کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب (س) این شهرستان بازدید و از آنان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: کارگاه جهادی کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب (س) شهرستان رامهرمز با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، در مرحله اول به فعالیت خود پایان داد.

او افزود: کارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب (س) از ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تاکنون به مدت ۶ ماه و با منابع مالی که از سوی خیرین و کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده بود به صورت افتخاری و شبانه‌روزی به تولید و توزیع ماسک پرداخت.

باغ شیرین ادامه داد: در این مدت قریب به ۳۵۷ هزار ماسک و ۷ هزار و ۱۰۰ عدد لباس گان برای کادر درمان نیز تولید شد که در بیمارستان، مراکز درمانی و بین مردم شهرستان رامهرمز و شهر‌های هم‌جوار استان خوزستان توزیع شد.

ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در بازدید از این کارگاه از مسئولیت‌پذیری بالای بانوان و روحیه مردمی گروه اجرایی کارگاه مذکور برای کمک به کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

او گفت: بانوان جهادگر، در طی هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه، برای مدافعان وطن لباس رزم، لباس بافتنی و یا آذوقه آماده می‌کردند و امروز، همان بانوان و یا فرزندانشان برای مدافعان سلامت لباس و ماسک تهیه می‌کنند.

متینیان افزود: چه زیباست که در این کارگاه، دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و خانه‌دار، کنار هم این کار جهادی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.