مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا ویروس در استان و همه گیری اپیدمی آن، یکهزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی مساجد برای مراسم اربعین آماده شده و مواکب نیز در سطح استان و در کنار مساجد با رعایت تمامی نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او با بیان اینکه از دهه محرم تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بوسیله کانون‌های فرهنگی هنری و نیرو‌های فعال مساجد، میان نیازمندان استان توزیع شده است، افزود: هفته گذشته نیز، ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان  توزیع شد.

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور با اشاره به اینکه هیچگونه ایستگاه صلواتی در سطح استان بر پا نمی‌شود، اظهار داشت: بسته‌هایی شامل زیارت اربعین، ماسک و مواد ضد عفونی کننده تهیه شده که به عزادارن اهدا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزاری ۲ محفل قرآنی در شهرستان ویس را از برنامه‌های اربعین حسینی  کانون های مساجد عنوان  و بیان کرد: در این محافل قاریان به قرائت مجلسی قرآن پرداختند.

این مقام  مسئول در خصوص سه شنبه‌های تکریم نیز گفت: با شروع ماه محرم، روز‌های سه شنبه هر هفته به همرا مسئولان مربوطه به منزل یکی از خانواده‌های شهدا رفته و با آنان دیدار کردیم.

پویش‌های مهر حسینی، قدم قدم تا اربعین که در آن به تعداد ستون‌های نجف تا کربلا میان نیازمندان کفش توزیع می‌شود، از پویش‌های اجرا شده بوسیله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.