بهره‌برداری از ۴۱ دستگاه پل احداثی و مرمت ۵۷ پل کوچک و بزرگ در مناطق سیل‌زده لرستان عصر دوشنبه در ارتباط ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حسن رضاییان، فرماندار پلدختر در حاشیه این مراسم  اظهار داشت: پل "دول گپ" در "دمرود" معمولان از توابع شهرستان پلدختر واقع در محور پلدختر - خرم آباد به نمایندگی از پروژه‌های بازسازی سیل استان لرستان امروز به صورت نمادین در منطقه سیل زده پلدختر به بهره برداری رسید.

حسن رضاییان افزود: برای تکمیل پل بتونی دول گپ، با دهانه به طول هشت متر مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار پلدختر گفت: کل اعتبار هزینه شده برای پروژه‌ها راهسازی در مناطق سیل زده استان بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی می‌باشد.

او افزود: همچنین بهسازی، نوسازی و روکش آسفالت ۳۱۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی آسیب دیده از سیل در لرستان نیز به بهره برداری رسید.

رضاییان یادآورشد: سامان دهی و ترمیم ۱۱ کیلومتر بستر رودخانه کشکان و ۲۲ کیلومتر ساحل سازی با ایجاد شانه خاکی در محور پلدختر – خرم آباد از پروژه‌های است که به بهره برداری رسید.

در این مراسم رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان داشتند.

سیل فروردین ماه ۹۸ بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان لرستان برجای گذاشت که در حوزه راه میزان خسارت یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.