مدیر حوزه‌های علمیه قم گفت:در زمینه تعلیم و تربیت کار کمی در حوزه و دانشگاه شده و لازم است موضوع تعلیم و تربیت در دانشگاه تقویت پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قم در دیدار محمود امانی تهرانی دبیر‌کل شورای عالی آموزش و پرورش که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد،گفت: تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی برای تربیت بهتر نوجوانان و جوانان باید مورد تاکید باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: حوزه‌های علمیه آماده هر نوع همکاری در بحث توسعه مدارس امین، قوت بخشیدن به مدارس علوم و معارف اسلامی و حضور مبلغان قوی و توانمند در آموزش و پرورش است.

او افزود: توجه به مدارس علوم اسلامی سبب جذب دانش آموزان در حوزه‌های علمیه می‌شود و اگر نگاه به مدارس علوم غیر از این باشد، هیچ فائده‌ای نخواهد داشت.

امام جمعه قم بیان کرد: مدارس امین دارای رویکرد امینی است و از میان ۱۰۰ هزار مدرسه در ۲ الی ۳ هزار مدرسه این طرح اجرا می‌شود، مبلغان این طرح هم توسعه و تعمیق پیدا کرده و مورد حمایت قرار گیرند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه مهمترین سرمایه هر نهادی توجه به بحث تعلیم و تربیت است، یادآورشد: در زمینه تعلیم و تربیت کار کمی در حوزه و دانشگاه شده و لازم است موضوع تعلیم و تربیت در حوزه و حتی دانشگاه ارتقاء و تقویت پیدا کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.