فرمانده انتظامی فریدونکنار از متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۹ فقره سرقت خودرو و ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی ۷ متهم دیگر اعتراف کرد که ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی، ۷ سارق دیگر این پرونده را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان ۹ دستگاه خودرو سرقتی، ۱۱ قطعه و مدارک سرقتی خودرو کشف شد، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با تاکید بر اینکه اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی خود را در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهید، گفت: قرار دادن این اشیاء در منظر دید برای سارقان وسوسه انگیز خواهند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد: از پارک خودرو‌های خود در مکان‌های خلوت اجتناب و آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار