جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ازکشف بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح مقابله با قاچاق کالاو ارز ماموران پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی مستقر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر ۱۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز‌های لازم را به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو کشف و ۵ نفر متخلف را به مراجع قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی، افزود: درعملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون حمل سوخت ۷۰ هزار لیتر قیر قاچاق خارج از عرضه توزیع را به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف و ۳ متخلف را پس از شناسایی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار طاهری گفت :کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را از ۱۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

کشف ۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دشتیاری

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از توقیف یک دستگاه خودرو مینی بوس ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا صیاد اربابی گفت: ماموران پاسگاه باهوکلات شهرستان دشتیاری به یک دستگاه مینی بوس که در حال تردد در مسیر این شهرستان بود مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

او تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده تعدادی کالای قاچاق شامل تعداد ۲۲۸ قطعه لنت ترمز خودرو لندکروز، ۱۰۴ عدد قفل آویز، ۱۳۲ عدد پیچ گوشتی، ۴ دستگاه آبمیوه گیری و ۱۲ عدد روکش صندلی خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی دشتیاری اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار