فرماندار بردسیر گفت: با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، شهرستان بردسیر رتبه نخست ایجاد اشتغال را در سطح استان کرمان کسب کرده است.

مجید نجف پور ،فرماندار شهرستان بردسیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به تحقق ۱۲۱ درصدی اشتغال در بردسیر گفت: سهمیه ی ایجاد اشتغال شهرستان بردسیر طی امسال ۸۶۸ شغل بوده است که تاکنون هزار و ۴۸ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شده اند.

او افزود: بیشترین شغل‌های ایجاد شده در شهرستان بردسیر در زمینه صنعت، کشاورزی و گردشگری است.

نجف پور با اشاره به اینکه از لحاظ ایجاداشتغال شهرستان بردسیر در وضعیت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: همچنین طی پارسال ۲۹۰ درصد اشتغال در این شهرستان محقق شد.

او بیان کرد: برای افرادی که می‌خواهند در منازل یا زمین های کشاورزی اشتغال ایجاد کنند فرمانداری شهرستان بردسیر و سیرجان در خصوص طرحی به نام کانون‌های اجتماعی شهری و روستایی با همکاری گل گهر سیرجان تسهیلاتی با سود ۲ درصد به متقاضیان ارائه می‌دهد.

فرماندار بردسیر گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در این شهرستان هزار و ۶۰۰ مورد اشتغال خانگی  ایجاد شده است که تسهیلات آن‌ها از ۲۰ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان بوده است.

نجف پور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا ازطریق بانک‌ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار