خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در صدر دغدغه‌های مردم است گفت: نسخه علاج مشکلات اقتصادی کشور تکیه به توان داخلی است واقتصاد کشور ما گروگان برجام واخم ولبخند آمریکا نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان رابر در خطبه‌های عبادی وسیاسی نماز دشمن شکن جمعه با اشاره به مدیریت بحران امام حسین (ع) در حاده کربلا افزود: ایشان درسخت‌ترین شرایط از دو گروه اصحاب واهل بیت عصمت وطهارت خود قدردانی کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه سخنانش با گرامیداشت ۲۷صفر روز وقف بیان داشت: پیامبراعظم (ص) خود بنیانگذار وقف بود و درتاریخ اسلام اولین شخصی که سنت حسنه وقف را پایه گذاری کرد پیامبراکرم (ص) بود.

امام جمعه رابر دربخش دیگری ازسخنانش با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی درصدر دغدغه‌های مردم است گفت:رهبرمعظم انقلاب در جلسات مختلف راه حل مشکلات اقتصادی را به مسئولان بازگو کرده اند و اگر جامه عمل می‌پوشاندند امروز وضعیت مردم به مراتب بهتر بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نسخه علاج مشکلات اقتصادی کشور را تکیه به توان داخلی عنوان کرد وافزود:بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصادایران گروگان برجام واخم ولبخند آمریکا نیست.

او چاره مشکل اقتصادی کشور را اعتماد به وعده الهی وباور به قدرت مردم عنوان کرد وافزود: کشور ما ۸سال جنگ تحمیلی را با توکل به خداوند و با تکیه به قدرت مردم پشت سرگذاشت وپیروز میدان شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه ما ۴۰سال جنگ اقتصادی و فرهنگی را باور داریم، ولی وابسته به بیگانگان نیستیم گفت: الان هم می‌توانیم به شرط پیروی از بیانات مقام معظم رهبری پیروز میدان باشیم.

او با اشاره به راه حل‌های رهبر معظم انقلاب در برون رفت از مشکلات گفت: کلید اصلی اشتغال درکشور تولید است، راه حل جلوگیری از گرانی ومشکلات معیشتی جلوگیری از نگهداری اجناس در انبارها می باشد.

امام جمعه رابر بابیان اینکه مشکل مسکن سهم عمده خانوار‌های کشور است گفت: یکی از غفلت‌های این دولت نادیده گرفتن مشکل مسکن است که دراین زمینه توفیقات خوبی نداشته ومی توانست با تجربه دولت‌های قبل طرح مسکن مهر را در دستور کار قرار دهد تاقدری از مشکلات مردم بکاهد و اجاره خانه‌ها کمر جوانان را خم نکند.

او افزود: ساخت مسکن خود زمینه اشتغال و کارآفرینی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار